Meneer Winkel betrokken Renswoudenaar van het jaar

meneer winkelwoensdag 10 mei 2017 18:04

Afgelopen weekend mocht het bestuur van de ChristenUnie op bezoek bij een bijzondere Renswoudenaar – meneer Winkel. Meneer Winkel heeft de respectabele leeftijd van 90 inmiddels bereikt, maar dat wil niet zeggen dat hij achter de geraniums zit. Integendeel, meneer Winkel is nog steeds actief in verschillende zangkoren en zet zich in voor zijn omgeving. Zo onderhoudt meneer Winkel de tuinen van één van de appartementencomplexen op de Taets van Amerongenweg alsmede de tuinen van de Kleine Meent. De buren bevestigden dat als er iets is men bij meneer Winkel kan aankloppen. De ChristenUnie vindt dat mensen zoals meneer Winkel beloond mogen worden en daarom benoemen wij één keer per jaar iemand tot ‘betrokken Renswoudenaar van het jaar’. Alleen iemand die een bijzondere prestatie verricht voor ons dorp komt er voor in aanmerking. Meneer Winkel is niet de eerste Renswoudenaar die zo’n bijzondere prestatie heeft verricht, maar is wel de eerste die voor deze benoeming in aanmerking komt. Hij mag onzes inziens terecht benoemd worden tot betrokken Renswoudenaar van het jaar!

Reacties op 'Meneer Winkel betrokken Renswoudenaar van het jaar'

Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.

Oudere berichten > 2017