Bezoek sportcenter Renswoude

Sportcenter.JPGwoensdag 02 oktober 2019 18:55

Onlangs was Tijs van Roekel namens de ChristenUnie op bezoek bij Sportcenter Renswoude. Mede-eigenaar Nikki van der Veen heette ons welkom bij de sportschool op de Hooge Hoek 1a. De sportschool bestaat al meer dan tien jaar op deze locatie en is ongeveer anderhalf jaar geleden overgenomen. Nikki vertelde ons meer over de activiteiten van de sportschool en over haar toekomstvisie. Sportschool Renswoude heeft een rijk aanbod van groepslessen zoals spinning, kids-kickboksen en yoga (zie voor meer informatie: https://sportcenterrenswoude.nl/). Daarnaast kan je ook fitnessen of krachttrainen door gebruik te maken van een hele verdieping met sportapparatuur. Er is voor een ieder wat wils. Nikki vertelde ons over de honderden leden die de sportschool rijk is en hoe jong en oud in de sportschool samenkomt om fit te blijven. De sportschool organiseert ook andere activiteiten zoals een fietstocht voor ouderen en een barbecue. Op deze manier speelt de sportschool ook een verbindende rol in Renswoude. Al met al kijken wij terug op een plezierig gesprek en wensen wij Sportcenter Renswoude veel succes met al hun activiteiten!

Reacties op 'Bezoek sportcenter Renswoude'

Oudere berichten > 2019