Bedankt voor uw vertrouwen!

bedankt voor uw vertrouwenvrijdag 23 maart 2018 18:08

Onvoorstelbaar het resultaat wat afgelopen week is geboekt. De kiezer heeft duidelijk aangegeven dat het anders moet. Dat is geen gemakkelijke taak. We voelen ons echter gesteund door de vele stemmen die we hebben gekregen en we zullen daarom onze verantwoordelijkheid nemen. Bedankt voor uw vertrouwen in ons!

En nu weer verder. Zoals u heeft gezien waren we de volgende dag alweer op het gemeentehuis. Vandaag hebben we Jan T. Wolleswinkel als informateur aangewezen om het proces te begeleiden. De heer Wolleswinkel heeft dit vier jaar geleden ook gedaan en heeft de nodige ervaring als voormalig wethouder van Renswoude. Wij hebben bewust een begeleider van een andere partij voorgesteld om het proces zo neutraal mogelijk te houden. Om onze verkiezingsslogan recht te doen, gaan we het deze keer wel wat anders doen. De eerste vergadering van het formatieproces is namelijk openbaar. Morgen om 9:00 uur is de vergadering live te volgen in het gemeentehuis. Wees welkom!

Reacties op 'Bedankt voor uw vertrouwen!'

Oudere berichten > 2018