Bezoek Simone Beijer Uitvaartzorg

Beijer.jpgmaandag 26 oktober 2020 13:44

Nog voor de Corona-crisis (februari 2020) bezocht Jos Verdam van de ChristenUnie Renswoude Simone Beijer Uitvaartzorg in haar huidige pand op de Hooge Hoek 18. Simone Beijer is een actieve uitvaartondernemer. De afgelopen jaren is haar bedrijf uitzonderlijk gegroeid en ze behoort inmiddels tot één van de grotere regionale spelers. Haar bedrijf telt inmiddels ook een groot team aan personeelsleden, waaronder een aantal leden van de familie Beijer waardoor het een echt familiebedrijf is geworden. Het unieke aan Simone Beijer Uitvaartzorg is dat haar organisatie een warme uitstraling heeft. Ook schenkt ze aan allerlei doelgroepen aandacht. Zo schreef Simone ook een boekje voor kinderen waarvan een geliefde is overleden. Simone Beijer gaf tijdens ons gesprek aan dat haar werk erg dankbaar werk is, maar ook verdrietig en soms veeleisend. Onlangs vroegen we aan Simone hoe het gaat in deze Corona-tijd. Simone gaf aan dat het in de Corona-tijd soms extra moeilijk was om afscheid te nemen, omdat er niet veel mensen aanwezig mochten zijn. De ChristenUnie Renswoude is onder de indruk van hoe dit bedrijf in korte tijd zo flink is gegroeid. En van haar nieuwe plannen om per 1 januari 2021 op De Hooge Hoek 4 niet alleen een kantoor, maar ook 2 24-uurs afscheidskamers te realiseren. Waar nabestaanden een sleutel krijgen en op iedere gewenst moment afscheid kunnen nemen van degene die is overleden. Wij wensen Simone, haar familie en haar collega’s veel succes met de uitoefening van hun bedrijf!

Reacties op 'Bezoek Simone Beijer Uitvaartzorg'